nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Har akkurat kommet hjem fra føden, og i vuggen ligger en nydelig liten gutt:) Hadde termin mandag, men etter flere dager med murringer og begynnende rier bestemte jeg meg for å kontakte føden på søndag. Riene vart kraftigere og kraftigere, men gav seg hver gang jeg satt i ro. 11.30 ankom jeg føden og riene kom veldig ujevnt. Etter en undersøkelse hadde jeg 3 cm opning. Fikk lov til å bli der en stund for å se hvordan de utviklet seg. Gikk frem og tilbake med rier hvert andre minutt i lengre tid, men de gav seg hver gang jeg satte meg ned. Klokka 16.30 vart jeg igjen undersøkt, og hadde da 4 cm opning, til min store fortvilelse. Men da skal jeg love dere det vart fart på sakene! Riene kom i ett, uten stans. Sinnsykt vonde var de og. Begynnte faktisk å grine, for slik vond fødsel hadde jeg ikke ventet(de to forrige har vert veldig lette). Klokka 18.00 vart jeg på nytt undersøkt, og da med 8 cm opning!! Men....hodet satt høyt og skjevt!! Måtte derfor stå meg igjennom de neste vonde riene for at babyen skulle synke på plass. Bena mine sviktet flere ganger... Og plutselig kom trykketrangen klokka 18.30. Etter mye om og men kom jeg meg over i fødesenga, trykket tre ganger og poff; der kom gutten min med knytteneven inntil kinnet og nesa først:) klokka 18.40. Han var 3900g og 51 cm lang;) Nå skal dagene nytes:)
Kongeørna Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Gratulerer! Gleder meg til min nr tre kommer...
Candy girrrl Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Gratulerer! En luring nummer tre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå