Gå til innhold

Damespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha "vondt" i brystene?

Jeg har alltid hatt en øm følelse når jeg klemmer på brystene mine, omtrent slik som det var i puberteten, bare mindre. Jeg tror ikke det er noe galt, har som sagt alltid vært slik, og jeg har ammet to barn. Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun da jeg ble gravid og då jeg ammet....

..hmm... ikke godt å si hvorfor du har det sånn... Er det veldig ubehagelig?

Skrevet

Det er stort sett bare ubehagelig når jeg klemmer på dem (eller hvis mannen min er litt hardhendt), men det hender at de er svakt ømme ellers også. Har fremdeles en "hard" klump i hvert bryst, slik som det var da brystene utviklet seg i puberteten, men ikke like under huden slik som det var da. Antar at det er melkekjertlene. Det er de som er ømme.

Skrevet

Hormoner?

Hvis det plager deg og du tenker mye på det så bør du snakke med legen din...

God bedring

Skrevet

Plager meg egentlig ikke nevneverdig, jeg bare lurer på om det er vanlig. Kan selvsagt spørre legen min, men det er liksom ikke en "legeting", siden jeg ikke har noen grunn til å tro at noe er galt.

Skrevet

Jeg har den klumpen "i midten", ikke så lett å kjenne nå etter at jeg har ammet 2 ganger, men den er der. Ikke så vondt å klemme på da, da må jeg i så fall klemme så hardt at det ville vært vondt uansett hvor på kroppen det var. Men mener å huske at det kunne være ømt før, altså før jeg fikk barn men etter endt pubertet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...