Vasha Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Sitter her og mimrer litt om sist fødsel, og kan ikke huske at slimproppen noen gang gikk. Er det vanlig eller kan den ha gått uten at jeg har merket noe til det??
Candy girrrl Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg venter nummer 4. Aldri sett en slimpropp. Og vannet har blitt tatt av jordmor hver gang i utdrivningsfasen. Så har ikke sett det heller. Bare vært et varmt splæsj på lårene når det er som mest intenst.
:)ettena:) Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 eg venter også nr fire og har aldri sett slimproppen. første gangen gikk vannet og deretter kom det rier. de to siste gangene har riene begynnt og så har de tatt vannet mot slutten av fødselen.
Kongeørna Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Venter nr 3 nå, har aldri sett snurten av en eneste slimpropp. Tror ikke det er uvanlig at den ender i do...
froeken Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Ingen slimpropp med nr 1 og venter nr to om tre uker.
Vasha Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Tusen takk for svar, og godt å høre at det ikke bare er meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå