fjollefrua Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 vi planlegger reunion og har ikke kontaktinformasjon på noen av de som gikk i klassen. Hva er enkleste måte å finne informasjonen?
SuperGlad Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Ta kontakt med skolen dere gikk på, da får dere i hvertfall klasselisten. Deretter er det bare å sjekke facebook å gulesider :-)
fjollefrua Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2009 vi har laget invitasjonpå facebook for de som er der. og har fått klasselistene fra ungdomsskolen av rektor. Men det er noen som hverken er på facebook, og har ganske "vanlige" navn eller utenlandske navn. Når jeg søker på telefonkatalogen etc så får jeg jo opp mange treff.. Og jeg har jo ikke peilig hvor folk bor hen nå.... Jeg tenkte kanskje skatteetaten, og snevre inn via året de er født, men finner ingen søkefunksjon der. Kan jo sikkert dra ned dit da, men blir sikkert sittende LENGE i kø....
fjollefrua Skrevet 23. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2009 men det hjelper jo fortsatt ikke hvis noen har flyttet ut av kommunen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå