Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 alt er gærnt.i hvertfall når han er sammen med meg.jeg er oren.når moren in kommer er han bli som en sol å smiler å ler:(
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 gikk litt fort her.skrivefeil..jeg er moren, mente jeg.og når moren min kommer er han blid som en sol å ler..å sutrer hele dagen med meg.så slitsomt........
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Slik er av og til min gutt også på 8 mnd.. Svigermor hadde sønnen min eg gang og var i godt humør, når eg kom tilbake begynte han å sutre. Men slik eg de små av og til, eg pleier å tenke slik at han føler seg vertfall mest tygg hoss meg, og smiler mye til meg når eg skal ta han opp om morningen etter at han har såvet
Gjest sug lut Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Utakk er verdens lønn - forvent det samme i minst atten år fremover, men heldigvis ikke absolutt hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 vel det ikke alltid han gjør det heller .smiler om morgenen.jeg syns jeg gjør så godt jeg kan.men det er så slitsomt å trist når han er sånn
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 men hvorfor sutrer han så fælt?? hva skal jeg gjøre..og han vil nesten ikke spise heller.nekter å spise grøt..hva kan jeg gi han i steden?brød med leverpostei..noe annet kanskje????
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Sånn var min også i en periode rundt den alderen. Han suterer en del enda men ikke like mye. Nå nærmer han seg et år. Min spiste ikke noe særlig grøt rundt 8- 9 mndrs alder men nå så spiser han masse. Måtte mye avledning til å ikk være utålmodig for å få i han noe grøt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Gi han frukt, fullkornsskorper, puffet havre, forskjellige grønnsaker, banan. Mye annet man kan gi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå