Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Noen som har tatt brystløft her? erfaringer?
-68mamma Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Har venninner som har gjort begge deler. Løft er en mye større operasjon, da må brystvorten flyttes og man får arr både under hele brystet og fra vorten og ned midt på brystet.Man kan som regel ikke amme etter brystløft, da melkekanalene er kuttet over. Hvis man legger inn innlegg så får man vel ny "fylde" i et slunkent bryst - men brystet blir jo med tiden enda mer hengete (og tyngre)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 problemet er jo at jeg har ganske fine pupper størrelsemessig, men de henger og slenger.. Men vil du si det blir penere resultat av innlegg?
-68mamma Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Brystet vil jo se penere ut nakent ved innlegg, fordi du slipper alle arrene (dessuten synes jeg brystløft-bryst blir litt for kulerunde og symmetriske, de har liksom ikke den naturlige dråpeformen lenger) men hvis brystene dine allerede er riktig størrelse så er det kanskje dumt å gjøre dem større ? Kan jo legge inn små innlegg da - bare 100-200gr og legge dem over muskelen, da tror jeg det vil fylle inn litt mer. Har venninne som la inn (men tror det var mer, ca 300gr) og hun angret og tok det ut og tok istedet brystløft etter 2 år. Hun hadde ammet 3 stk. Hun er superfornøyd nå, brystene er mye penere med klær på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå