Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er jo nok av krangete folk her på denne siden?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Fordi etter at moderato har fjernet anonymknappen på krangle, så har siden mer eller mindre blitt en ny skravleside. Alle som vil krangle har kommet hit isteden. Vi følger anonymknappen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Fordi de kranglete er for feige eller bare udyktige, mens de modige og/eller smartere av anonymsidebrukerne med veldig få unntak ikke er kranglete.
Gjest sug lut Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Ja, kom endelig inn på Krangle og bli spist til frokost.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Haha det tror du. At ingen klarer seg der liksom. Det må du bare tro.
Gjest sug lut Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Tøff i annietrynet, liten på innsida. Kokt mat.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Fordi de eneste som henger der er en døll liten klikk av kjipinger som har vært her siden tidenes morgen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Hvordan vet du at de vært der siden tidenes morgen? Den slo visst tilbake på deg selv, hahaha.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 muligens på historiene deres kanskje, braindead?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå