Gå til innhold

Hvorfor er ingen på Kranglesiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nok av krangete folk her på denne siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi etter at moderato har fjernet anonymknappen på krangle, så har siden mer eller mindre blitt en ny skravleside. Alle som vil krangle har kommet hit isteden. Vi følger anonymknappen.

Skrevet

Fordi de kranglete er for feige eller bare udyktige, mens de modige og/eller smartere av anonymsidebrukerne med veldig få unntak ikke er kranglete.

Skrevet

Ja, kom endelig inn på Krangle og bli spist til frokost.

Skrevet

Haha det tror du. At ingen klarer seg der liksom. Det må du bare tro.

Skrevet

Tøff i annietrynet, liten på innsida. Kokt mat.

Skrevet

Fordi de eneste som henger der er en døll liten klikk av kjipinger som har vært her siden tidenes morgen.

 

 

Skrevet

Hvordan vet du at de vært der siden tidenes morgen?

Den slo visst tilbake på deg selv, hahaha.

Skrevet

muligens på historiene deres kanskje, braindead?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...