mamamia Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 ..er i uke 34. Har vært i veldig god form i 2 trimester. Nå føler jeg meg helt elendig i formen. Ofte vonde kynnere, strekk i magen, kvalm etc. Blir litt deppa kjenner jeg. Orker ikke gå ut hvis ikke nødvendig, blir så fort uvel...ligger gjerne å sover noen timer på dagen. Flere som har det sånn?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Skrev innlegg med akkurat samme overskrift igår, eller i overgår, så du er absolutt ikke alene. Har vært så slapp og uvel at jeg har såvidt har orket å dusje eller spise. Sliter skikkelig med søvnene (inatt sov jeg godt for føste gang på leeeeeeeeeeeeeeeenge)Var på kontroll igår og da fikk jeg beskjed om høyt blodtrykk + div. andre ting som gjorde at jeg ble sendt på sykehuset. Og jeg tror det høye blodtrykket har gjort at jeg har følt meg elendig, evt. at dårlig nattesøvn over lang tid har gitt meg for høyt blodtrykk. Jeg er 37+6 idag, så det er ikke så lenge igjen til termin, men har følt meg ganske slapp i lang tid. Men etter den knallgode søvnene jeg fikk inatt, føler jeg meg bedre idag:) Man kan bli skikkelig frustrert når man føler seg så elendig over lang tid. Går litt ut over psyken ja Håper det kommer noen gode, energifulle dager for deg også
BarnNr.4 :) Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 jepp... har fått tilbake kvalmen nå på dagen... er i uke 37 og føler meg elendig!! Har sterke kynnere og vondt neders i magen! kjenner hun bårer seg lenger ned i bekkenet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå