Gå til innhold

Hmmm... hva gjør vi med dette egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 5,5 år drar alltid dyna over hele seg når han skal sove. Han er helt borte under dyna. Tror han gjør det fordi han syns det er litt småskummelt om kvelden, enda han har lys på og døra oppe.

Det ender hver kveld med at vi finner igjen en kokvarm og klissvåt unge under dyna. Har prøvd å la han bare få dynetrekk, men han klarer å bli like klissvåt da også. Han er så våt at det renner svette over hele kroppen av han.

Hva gjør vi egentlig? Han begynner å hoste når han ligger under dyna også.

Går opp og tar av dyna etter at han har sovnet, men han har rukket å bli klissvåt og varm hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjør våres 2 minste gutter, men jeg desverre ikke noen løsning. Vi gjør som dere, går opp og tar av dynen igjen når de har sovnet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn blir jenta mi også, klissvåt! Men det samme blir faren hennes 2 minutter etter han har lagt seg under dyna. Husker det var helt grusomt når vi bodde sammen, kunne ikke holde rundt han da.

Men jeg gjør ikke noe med det. Hun ligger som regel bare med dyna over underkroppen, så det er nok bare sånn hun er..

Skrevet

He, he..det høres ut som meg:) En tynnere sommerdyne i dun gjør susen for meg, og så har jeg heller på meg en god pysj om vinteren. Gjerne ull:) Jeg kan ikke bruke en syntetisk dyne. Det blir som et drivhus.

Skrevet

Men, gutten vår blir slik fordi han er 100% borte under dyna. Nå sover han kun med dynetrekk over seg, alikevel rømmer han under det og blir klissvåt.

Ja, ja, får vel bare fortsette som vi har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...