Gå til innhold

Er jeg fødeklar nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+0 imorgen. Er jeg da fødeklar, eller er jeg fødeklar på lørdagen (21 dager til termin)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var når det var 21 dager igjen, dvs på lørdagen for din del.

Skrevet

jeg mener du er fødeklar når du er 37 fullgåtte uker. Fordi da blir det liksom regnet som ett fullgått svangerskap, visst du føder nå :)

Skrevet

Jeg er også 37+0 i morgen =)

Skrevet

er vel sagt at man er fødeklar når man har 21 dager igjen til termin.. Men det er vel berre brukt på slike sider som dette, leger, jm etc. bruker ikkje slike definisjoner...

Skrevet

Var det jeg mente, mht. etter fullgåtte 37 uker. Står jo da at babyen ikke blir regnet med som prematur også :)

Setter på fødeklar på nicket mitt imårra jeg da!!

ENDELIG er det min tur også. Husker da jeg kom inn på 3.trimester så var det nesten bare innlegg om fødsler og overtid. Og jeg hadde enda 12 uker igjen - men nå, så er jeg der selv. Så fort tiden har gått!! Og på mandag kommer mann min... Ventet på han siden februar!!! Ååå... *svever på en rosa sky*

Skrevet

Er overbevist om at 37 blank er riktig. Uansett, skulle det være feil, unner jeg deg de to dagene ;) Koooos deg på den rosa sky!

Skrevet

Takk :)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ja...det er 23dager igjen, så er man fødeklar. Dem som sier 21 har bare lest det her inne og tenker ikke over at termindatoen er 40uker pluss 2 dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...