Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Lillegutt er ikke 9 kg ennå, han er vell rundt 8kg kan eg tenke meg, og han kan heller ikke sitte selv, så det er derfor eg stusser. Vi har kjøpt Britax multitech som bilsete nr2, og det skal vist være ganske bra. Bilsete nr 1 som vi har, er ett gammelt maxi cosi sete, så det er jo ikke så sikkert som Britax sete. Nå som han nermer seg 9 kg så har vi litt lyst til å skifte, siden det er ett mye sikrere sete. Men kan vi det? siden han ikke sitter selv, og heller ikke er 9 kg? Gutten min er 8 mnd foresten
Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Dersom setet er fra 9 kg bør dere vente, ellers er det bare å bytte :-) Da regner jeg med dere skal ha det bakovervendt, ellers må dere også vente. Dette med å sitte selv har ikke noe å si i denne sammenheng, men vekten er viktig, er ikke babyen tung nok vil heller ikke setet kunne tilby god nok beskyttelse i en kollisjon.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Oki, tusen takk for svar! Ja sete er ifra 9 kg, vi får nok vente HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå