Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg trodde alltid at alle hadde det en uke, men skjønner jo nå at slik er det ikke. Jeg har i alle fall det ca en uke, 6-8 dager.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Som deg. Skikkelig kjipt. Har mange venninner som kommer unna med 2-4 dager. Det er faktisk ganske stor forskjell når man legger sammen dagene for et helt år...:-( Jeg har pokker meg mensen i minst 84 dager i året:(
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Ja, jeg skjønte ingenting da de snakka om 3 dager! Er jo under halvparten av meg. Ikke rart at jeg er bleikere enn dem så blodfattig jeg blir hver måned! Ekstra kjipt nå som jeg har fått kjæreste, og jeg ikke har noen interesse av å ha sex eller bli kost med nedentil når jeg har mensen, og ofte er sur noen dager før mensen kommer. Skal ikke være lett dette her.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 jeg har bare mensen i max 3 dager å det er nok syns jeg går ikke på no prevensjon , da vi er prøvere...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 8-10 dager. 5-6 dager kraftig blødning og så mindre i noen dager til. Syklus på 22-23 dager, så jeg har mensen mye av tida mi ja. Men god blodprosent har jeg alltid hatt, merkelig nok.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Det blir jo mensen halvparten av livet det, har du vært til utredning for det eller vet du grunnen?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Kanskje du kunne donert mensenblod til blodbanken? Bare en tanke.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Ingenting direkte feil med meg. Har hatt noen hormonkurer for å "stabilisere" syklusen, men det har gått tilbake til det samme etter en tid igjen. Nå begynner jeg å bli så "gammel" at jeg ikke har lyst til å stappe meg full av hormoner lenger. Har vært snakk om å prøve en utskrapning, men leger jeg har vært til har vært uenige om effekten av det, så har ikke gjort noe mer med det. Fjerning av livmor er også en mulighet, men synes det er vel drastisk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå