Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er det ok å bo der som småbarnsfamilie?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jada, kjempekos å bo her med barn. Jeg er selv innflytter fra Oslo..så overgangen ble stor.Jeg er egentlig ett skikkelig storbymenneske. Er ikke like mye liv, restauranter og butikker her. Men trives kjempegodt, både med byen, folka og barnehagen. Eneste jeg sliter med er å finne jobb. Ikke e det så langt til fredrikstad eller, som er en kjempekos by. Det som er kjempegreit her at det tar 10 minutter til sverige å shoppe...billig og fint kjøpesenter der nå. Så dere sparer masse penger på mat. noe som er kjempepostitivt. Hvor skal dere flytte fra da?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Vi bor i Oslo nå og det er en venninne fra studietiden som hinter om at det sannsynligvis blir en stilling jeg er høyst kvalifisert for ledig om et år eller to pga at den som innehar stillingen nå skal pensjonere seg snart. Så da tenkte jeg å prøve å finne ut litt da vet du, men bortsett fra henne, som ikke har barn, kjenner jeg ingen som bor der. Mannen min er lektor, så det hele avhenger jo mest av at han kan få en jobb også. Det frister jo veldig med nærhet til sjøen (og billigere båtplasser enn her i byen) og langt rimeligere boliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå