b_a_b_y_ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Smiler fra øre til øre! Har jo veldig lyst på jente også, men ser absolutt det praktiske både for meg og min sønn at det blir en gutt! Legen ville ikke sik det helt sikkert, men både hun og vi var overbeviste om at vi så "stellet" mellom benene! Men skal tilbake om 14dager og håper de kan bekrefte det mer sikkert da!
Snuppa! Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 GRATULERER!! Er veldi praktisk med samme kjønn ja. Jeg vet ikke selv hva det blir her, men kjenner jeg blir litt trist hvis alle de fine rosa klærne ikke skal bli brukt igjen, og klær til små som vokser fort er ikke billig..
barney Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Gratulerer! Vi har to gutter (4 år og 2 år) og de har utrolig stor glede av hverandre og er skikkelig gode kompiser!
b_a_b_y_ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Takk! Ja dette er jo tosidig. For på den ene siden får en brukt igjen alt som bare går til det ene kjønnet, men i forhold til barna er det iallefall større sjanse for at de får mer glede av hverandre. Nå blir det 4år mellom mine prinser, men det har nok sin sjarm det også. Hadde i utgangspunktet ønsket meg en jente, men kjenner nå at jeg bare ble kjempelykkelig for at det er en gutt! For en herlig følelse. Da er det bare å bestemme seg for navn.....for det er ikke enkelt syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå