nitro circus Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Noen råd på hva jeg bør gjøre, og evt hvilke produkter som er bra fra apoteket...?? Har ikke opplevd dette tidligere, aldri hatt sopp....så vet heller ikke om det er det!?
Anne-B. Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Du har sikkert sopp. Canesten eller vivag, og ingen sex. Sopp kan nemlig smitte, selv om det påstås at den ikke gjør det, og dessuten trenger systemet ro og fred til å heles. Du kan teste deg hos lege for å bekrefte eller avkrefte. Men om du er sår og hoven, så er det mest sannsynlig sopp. Det går over etter hvert, men ubehagelig ja.
Mamma´n til lillemor Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Du skriver gravid med spørsmålstegn. Under svangerskapet er man utsatt for sopp i underlivet. Jeg hadde heller aldri hatt det eller uvi før, men da jeg var gravid fikk jeg sopp, gitt. Brukte canesten og ble kvitt det.
nitro circus Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 ok...takk for råd!! Ja, er endel dager over forventet mens....men er jo sikkert ikke derfor jeg er sår nå!?
Snuppa! Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Er du gravid får du mer utflod og har derfor større sjanse for sopp. Men du kan ta canesten kremen, men ikke stikkpillen hvis du er gravid.
Anne-B. Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Du kan jo være sår fordi du venter mens også. Men det var slik jeg fikk mistanke om at jeg var på tjukka denne gangen.
*Lissi* Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Kan bruke stikkpiller også når man er gravid, men må føre den inn med fingeren. Hadde heller aldri hatt sopp før jeg ble gravid. Ubehagelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå