Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg sier ikke at jeg ikke kan forstå at noen gjør det for sine, som en gest hele skoletiden. Bare nysgjerrig på hva som er mest vanlig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jenta mi på 8(3. kl) gjør det selv av og til:) Det er ikke noe jeg krever, hun velger selv. Jeg gjør det vel mesteparten av tiden, men ser at hun nok overtar dette helt av seg selv etterhvert nå. Hun skreller gulrøtter og slikt også, om hun vil ha det med:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 De lagde matpakker selv fra de var 8, skjerte brød også. Men jeg har ei jente som aldri gjorde det, så jeg gjorde det for henne. Hadde jeg ikke gjort det hadde hun heller gått sulten. Individuellt det der.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Fra hun begynte på skolen og noen ganger i barnehagen. Det startet med at hun synes det var gøy, og siden vi alltid fakk barnehage/sfo, så var det ikke meg i mot. Visste jo at hun kunne smøre selv. Det haar hun gjort siden hun var 3.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg har aldri smurt matpakka mi sjæl, det gjorde faktisk moren min så lenge jeg gikk på skolen..
-68mamma Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Har en som begynner på skolen neste høst, og tenkte lage en vane av at vi sammen smører mat om kvelden når lillesøster er i seng. Hun har jo smurt egne brødskiver i ett par år nå, så det er greit at hun kan bidra og lage sin egen. (så kan jeg heller trå til og overraske henne innimellom, legge små lapper og overraskelser i boksen, slik jeg av og til gjør til begge nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå