Gå til innhold

Værsågod bli tussete - Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag virket plutselig ikke (internett-)telefonen vår. Ringte Telenor og de sier at hele internettet ble sperret fredag siden de hadde sett "mistenkelig aktivitet". Han sier at "dere mottar et brev i posten med telefonnummer og instruksjoner om hvordan dere får åpnet igjen". Tirsdagsposten kommer, ingenting. Ringer igjen, og "neei, han du snakket med på lørdag skulle ha mailet en avdeling og så ville de ha kontaktet deg over mobiltelefonen med info, og så har de tre dager på å løse det(!). Det er ikke nødvendigvis slik at de trenger kontakte deg en gang." I dag, jeg tenker at kanskje skal jeg ringe internettavdelingen hos telenor, siden det ikke hadde kommet noen telefon og det var like dødt. Der får jeg snakke med en dame som sier at "jamen vi har jo sendt deg en mail(!) om dette med instruksjoner og spørsmål som du må svare på for å få åpnet linjen igjen." En MAIL??? De har for i **** stengt internettet mitt!!! Og så har de sendt den til telenormailen som jeg ALDRI har kommunisert med dem på. Nå skulle de sende meg denne infoen på min vanlige epost, men har jeg hørt noe? NEI!

Her sitter jeg i 40+5, uten fastlinje og internett...

Noen som kan anbefale god internettprovider i Bergen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"mistenkelig aktivitet" - hva i all verden mener de med det?

Sendt en mail, faktisk...oooff. Skal man le eller grine?

Skrevet

Jeg har samme erfarningen med telenor...Så derfor har ejg sagt opp alt hos dem. Både internett og telefoner. -Og det er ikke bare enkelt å si opp heller. Har holdt på siden mars, og får fremdeles innimellom merkeliger reininger og inkassovarsler på bl.a e-postadresser og domenenavn vi bestilte i 06 og som vi aldri fikk til å virke. grunnet feil fra telenor sin side...

Vi har nå Canal Digital internett. Bor i boretslag og har kabeltv gjennom dem. Har stort sett vært fornøyd. Har vært noen feil, men da har de stort sett dukket opp og fikset feilen i løpet av noen dager, og informasjonen har gått bedre enn gjennom telenor. Linjen er og mer stabil og vi får faktisk den hastigheten vi betaler for!

Når det gjelder telefoni har vik kuttet ut fasttelefon og har bare mobiler gjennom netcom. Et billig abbonemang kombinert med at vi ringer gratis til de i familien og har fastpris på 3000 ringeminutter på den mest aktive telefonen.

-Er myye mer fornøyd enn jeg var med telenor!

Ellers har jeg hørt at next gen tel har gode stabile linjer, men at de har elendig kundeservise, så de er nok best om du bor i nærheten og kan troppe opp på døren deres om det blir problemer...-Og så må du sjekke at du faktisk får den hastigheten du betaler for, for de kan jukse litt med den om de får sjangsen.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...