Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=590023
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Her er det jo snakk om psykisk sykdom, ikke at hun tar aborter fordi hun ikke gidder bruke prevensjon. Synes det er mest betenkelig at hun faktisk har funnet leger som har vært villige til å gi henne så mange aborter, men regner vel nesten med at hun har lurt både leger og hele systemet for å få det til.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Uff.. Ondt kvinnemenneske. Selvskading på bakostning av et lite liv som så vidt er begynt.. Sånne blir jeg kvalm av.. Grøss!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Jeg er imot abort, men setter meg ikke til dommer over noen som har tatt abort. Heller ikke henne. Jeg tror hun skriver boka for å sette søkelyset på abortsystemet, og hvor lett det er å ta abort. Jeg tror også hun er imot abort i dag. Hun er mamma til to småbarn nå, og har ikke tatt abort siden hun ble mor. Hun har ikke hatt det godt. Det var nok bra for henne å skrive denne boka. Kanskje hjelper hun andre damer i samme situasjon. Barna hun aborterte kommer aldri tilbake. Men de fremtidige barna som mange tenker å abortere, de kan reddes.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg tror absolutt ikke hun skrev boken for å sette søkelyset på abortsystemet, ei heller at hun er imot abort i dag. Hun skrev nok boken for å sette søkelyset på sykdommen sin, som jeg vil tro er relativt sjeldent og ekstremt tabubelagt. Det er jo vanlig med selvskading, men ikke i slike proporsjoner.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Det må være grusomt å ha en slik psykisk lidelse som går på at man ikke føler man fortjener å ha det godt. Flott at damen er frisk i dag. Men jeg synes legen burde reagert for lenge siden, 15 aborter er veldig mange og hun ville nok blitt fortere frisk om noen hadde plukket opp at dette var hennes form for selvskading.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Mannen hennes var en gammel professor som ikke ville ha barn. Det var også en av grunnene til dette, ikke bare sykdom. Hun kunne tatt mange flere aborter hvis det utelukkende var selvskading.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Er det noen som vet noe om når denne boken utgis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå