Gå til innhold

barnedåp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket program har dere i barnedåpen? spiser mat med sanger osv? eller bare bespisning uten noen sanger taler el. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Program i en barnedåp?

Sorry, men jeg har inntrykket av at barnedåper går over styr hos mange...

De barnedåpene jeg har vært i og de mine venninner har hatt så har det kun vært den aller nærmeste familien (besteforeldre og søsken med deres barn og kanskje noen tanter og onkler men ikke søskenbarna til dåpsbarnet foreldre.)

Man har gått i kirka i lag og så har man møttes hjemme hos de som holder dåpen (forstår at noen leier seg et lokale om de ikke har plass!).

I selskapet har det ikke vært noe program, men det har vært mat (enkelt koldtbord, snitter eller gryterett) og så har det vært kake etterpå. Praten går lett av seg selv og dagen går raskt unna før den avsluttes i 18-tiden (det er jo et selskap for en baby... og man har holdt på siden kirketid kl 11...).

Skrevet

Pleier ikkje vere noko program i dei dåpane eg har vore i, men eit par gonger har det vore kopiert opp 1-2 sangar ved bordet. Dette er i familiar som er glad i sang og musikk. I vår dåp ville bestemor lese eit dikt og seie nokon ord, og det fekk ho lov til :-)

Det er jo næraste familien som skal hygge seg saman, og med 8 små til stades hjå oss gjekk tida fort utan så mykje underhaldning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...