Gå til innhold

Finnes det firlingvogner....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver en familiebarnehage og når jeg starter opp igjen etter permisjonen skal jeg ha fire 1-åringer i min barnehage. For å komme meg på tur kunne jeg da ha tenkt meg en firlingvogn hvor ryggene kan legges ned. Men finnes dette da? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kommer på er sånne vogner av tre med plass til fire. Men jeg har jo sett for trillinger da, så det finnes i hvert fall.

Skrevet

Ja, mener det var Simo som hadde en for mange herrends år siden. Let på finn.no eller send en mail til simo direkte. Kanskje dem lager på bestilling?

Skrevet

Finner ingen på finn, og finner ikke når jeg googler! Men det må da finnes... Kanskje jeg skal sende de en mail ja. Det var lurt! :)

Skrevet

I familiebarnehagen sønnen min skal begynne i har de firlingvogner, men om de kan legge ned ryggen aner jeg ikke.. Men det finnes hvertfall firlingvogner.

Skrevet

Bhg vår har en firlingvogn, men det er kun de to bakerste setene som kan legges ned.

Det løser de ved at de sover på tur to og to om gangen.

Skrevet

I BHG vår har de ei stor dypvogn der man kan legge ned midten, slik at de sitter 2 barn på den ene siden og 2 barn på den andre siden. Også kan det sove 2 (3) stk i den. Kjempe grei!!

Men vet jo ikke merket da, men kan finne det ut..

Ellers er det jo disse vanlige "tre"vognene som de fleste BHG bruker, men der er det jo ingen ligge muligheter da!!

Skrevet

Du kan importere fra statene. Det måtte nabodama som er dagmamma.

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! Så veldig fin ut den på linken du sendte mphs. Skal starte på jobb igjen i januar, så har litt tid på meg enda! Flere gode tips mottas med takk! :)

Skrevet

Jeg hadde en firling-vogn før da jeg passet barn. Den var veldig kjekk. Men husker dessverre ikke merket. Det var et vanlig understell, men man satte på to "systemer" på den, og hadde løse sittedeler som man kunne sette hvordan man ville. Det kunne da være enkelt vogn, tvilling-vogn hvor de satt bak hverandre, ved siden av hverandre mot hverandre. Trilling vogn og Firling vogn. Enten kunne du ha de etter hverandre, ved siden av hverandre eller noen foran og noen bak. Håper du skjønte noe av det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...