Gå til innhold

Er det mulig, hadde du akseptert dette av mann din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til ei venninne i helgen.

Kjæresten og jeg har vært sammen i 6 mnd nå og aldri finni på noe spes i sammen pga han gidder ikke pga han jobber en del.

I går sa jeg at jeg drar til ei venninne til helgen i Oslo, derav jeg fikk i retur.

Ja, jeg regner vel med at du vet hvor du får "mat" hen.....

det er det samme som at han tror jeg skal drive med noen andre...

man kan godt se på menyen ,men man går hjem og spiser..

kjente jeg ble sinna inni meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, "reger at du vet hvor du får mat hen" sa alltid mamma til meg når jeg skulle bort. Det betydde alltid at du vet hvor du bor og hører hjemme, og du kommer vel hjem når du er sulten da :) Ikke noe stygt ment med det, eller en indikasjon på at du skal være utro.. Ikke på min dialekt iallefall!

Skrevet

Mannfolk som sutrer og slenger rundt seg med teite kommentarer er så usexy, så jeg hadde nok tatt oppfordringen hans på alvor og sjekket markedet.

Skrevet

Vi bor ikke sammen så er nok ikke det.

Går heller for at jeg kan godt se på menyen , men jeg får spise hjemme...

Skrevet

Kaklehøna.

Selv så har jeg aldri gjort noe som tilsier at han skal si sånt, men vi er aldri i sosiale settinger sammen.Skrev sms at til helgen regner jeg med at jeg drar til .... i oslo...

Skrevet

hvis dere allerede ikke finner på ting sammen etter bare seks måneder, så tror jeg rett ut jeg hadde droppa hele fyren.. hvordan skal det bli etter ti år da? da er du bra sprø og gal tenker jeg som bare får sure kommentarer når du prøver deg ut, og han som aldri vil finne på noe..

Skrevet

Nei, det var jo slik jeg tolket deg. Du får ta en prat med ham kanskje. Det er jo kjedelig med en kjæreste som aldri er interessert i å være med på sosiale ting og enda kjedeligere om han får fnatt når en velger å være sosial uten ham.

Skrevet

Hehe. En bekjent sa etter å ha blitt utsatt for samme kommentar: "Men om jeg får roastbiff ute og fiskepinner hjemme, er det greit at jeg spiser ute da?"

Skrevet

Stakkars var litt sjalu, redd for at du skulle være utro kanskje? Ville ha gitt han en klem og sagt at jeg var glad i han, og at det ikke finnes noen andre for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...