alvira Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Wæææ! Skal til UL i dag klokken 14.00. Ringte egentlig til jordmor for å få vanlig time rundt uke 18 og så spurte hun om jeg ville komme i dag! Er jo "bare" 13+5 i dag. Spennende!
Nine:) Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 hihi jeg også) Har time klokka ett og jeg er drit spent...... Lykke til!!
Nine:) Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Alt så helt fint ut:)) jippi!! Og terminen er akkurat den samme som før UL... hehe
alvira Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2009 Me too! Ble satt tilbake 1 dag jeg da, men hun korrigerte ikke noe på papirene mine, så da bare forholder jeg meg til den "gamle". Fikk til og med se 3D bilder;-)
Nine:) Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 3D? oj så morro:)) Gøy å få bekreftet at det ser bra ut:)) Den lille krabaten min lå og sov, så vi fikk ikke oppleve mye til sprelling, bare strakk seg litt noen ganger, så vi fikk telt fingrer osv:)) hehe gleder meg til neste UL som er om nøyaktig 6 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå