♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 når lille snuppa på 18mnd hylskriker når hun blir levert i bhg ( Har gått kjempe fint til nå, smilt å vinket når jeg går.. Men plutselig har hun blitt omvendt... Er det en fase som vi må igjennom?? Hun er ekstremt mamma-dalt nå som vi er myye alene når pappan jobber vekke.. så ser virkelig fram til når mannen begynner å jobbe til normale tider her hjemme... Syns det er litt frustrerende... Alle di andre unge sitter å smiler, så kommer hun å hyler som en gal (
Gruffalo:-) Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Offamejen, dette er ikke gøy. Sender noen trøstende ord, og kan fortelle at det går over:-) Det er nok en liten fase man må igjennom alle sammen. Enten så kommer den med en gang hun begynner i bhg, eller så kommer det etter en stund. Har du ringt bhg å hørt om det går greit etter ei lita stund? Det er ofte betryggende, synes i alle fall jeg. Som regel har de kuttet ut å hyle rett etter at du var ute av syne.. Men dette er vondt, det vet jeg alt om. Hold ut, og Lykke til:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 De aller aller fleste unger har en sån hyleperiode mellom en uke og et par mnd etter at de har begynnt barnehagen. Det er helt normalt og det går over. Men skjønner godt at det gjør vondt i mammahjertet ditt. Har de ansatte i bhg sagt noe om hvor lenge hun gråter etter at du har gått? Det kan jo iblant føles litt lettere hvis man vet at de slutter å grine nesten før man har kommet seg ut av døren
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Takk for svar ) Di har sagt at hun slutter etter en liten stund og stortrives i bhg resten av dagen.. er nok bare trist akuratt når mamma går... Det går nok over etterhver som tiden går.. Men kom helt plutselig uten forvarsel.... men ikke bedre når jeg har massse graviditetshormoner svivenede rundt i kroppen ) hehe
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Nei ikke sant, og det hjelper ikke alltid at man vet at det bare er en liten periode. Og ikke noe greiere når man har kroppen full av graviditetshormoner. Håpe det går over snart
Panterjenta85 Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Jobber selv i barnehage (når jeg ikke er i permisjon) og ser mange fortvilte foreldre som syns det er vanskelig å gå når barnet gråter. Vi pleier å sende en melding til de og fortelle at det går bra (om det gjør det såklart ) Det som kan være typisk er at det er først i den alderen snuppa di er i nå hvor hun begynner å forstå at du går fra henne. Behøver ikke ha noe å si hvor lenge hun har gått i barnehagen. Og spesielt om hun har vært der siden hun var nokså lita. Da vil man gjerne få en slik periode litt senere fordi de rett og slett ikke forstår at mamma blir "borte" før da. Det er en fase som går over, men det er veldig tøft når det står på! Om en liten stund vil hun også forstå at du kommer tilbake hver gang! Men også senere vil det være dager hvor alt er trist og det er vanskelig å levere igjen. Barna har humørsvingninger de også! Misunner deg ikke å måtte få denne perioden midt oppi en ny graviditet... Jeg med de hormonene jeg hadde under graviditeten tror jeg bare hadde tatt med meg snuppa og snudd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå