LinnisR83 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 svigermor skal liksom KJØPE meg.... etter at junior ble født, har hun kjøpt ALT. jeg får ikke sjansen til å så å kjøpe ytterdress til pjokken min engang, før hu ringer og har allerede kjøpt det. kom hjem igår og da hadde hun kjøpt 2 barneseter. et til bilen min og et til hennes. sånt barnesete man bruker fra 18kg og oppover, som man sitter 90grader i kun med sikkerhetsseler rundt seg. minien min er 1år!!!!! så kom hun inn idag med en ny pc til meg, og det er 2mnd siden hun kjøpte en ny vaskemaskin til meg. bf - sønnen hennes- får dyre gant skjorter hver eneste dag... (vi bor ikke sammen) dette er jo ikke normalt??! Anonym *lagt ut for anonym 23:31*
Jada-har fire små Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 he he, noen klager på at de ikke får noen ting, mens andre klager på at de får for mye.... Synes egentlig du er heldig, men kan jo skjønne at du vil kjøpe noe selv. Hva som er normalt og ikke kommer nok an på hva som er mest vanlig. Og det mest vanlige i Norge er vel ikke at svigermor kjøper så mye til sønn og svigerdatter. Men det trenger jo ikke bety at det hun gjør er galt. Hun virker jo bare supersnill:)
petite fleur Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg håper at jeg aldri får en svigerdatter som deg, HI.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Normalt er det nok ikke, men jeg hadde nok vært takknemlig uansett jeg. Hun ønsker nok å kompensere for at dere ikke bor sammen, og om hun har råd er det jo ikke noe stress. Det eneste jeg hadde satt foten ned på er bilsikringen. Der gjør jeg undersøkelser og ser på mange alternativer før jeg kjøper. Hadde sagt at jr nok må bruke et helt annet sete en god stund fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå