Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Fotografen kommer snart til barnehagen... stod i papirene at det går an å ta søskenbilder. Er det bare for dem som har søsken som går i samme barnehage? eller kan søsken som ikke går i barnehage også være med på bildet? har en jente på 4 år, med en lillebror på 4,5 mnd når bildene blir tatt.....kan han være med på bildet? eller er han for liten? noen som har tatt med så små babyer på søskenbilde i bhg? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 I vår barnehage har fotografen tatt søskenbilder av søsken hvor bare ene har gått i bhg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Fotografen lever faktisk av å selge bilder. Bryr seg lite om å ekskludere noen fra å kjøpe fotografering av to barn.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Ta med lillebror. I fjord tok jeg med eldstemann i barnehagen hvor de tok søskenbilder. Fikk også tilbud da om å ta portrett av bare han, men takket nei til det.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Svarte vel gjerne ikke på spørsmålet ditt;) Hvorfor skulle han være for liten til å bli tatt bilde av? ingen er vel det. Fotografer tar bilder av barn i alle aldre. De er vel stortsett flink å dandere ungene slik det passer best i forhold til alder. Du må jo ikke kjøpe bildet heller om du ikke blir fornøyd, men det er jeg sikker på at du blir. Ingenting er vel bedre enn portrett av begge 2?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Hei igjen... litt sent svar her.... måtte søke etter innlegget for å lese svar, glemte det helt... Jeg ringte fotografen for noen dager siden... snakket med en dame som jobber der(ikke fotografen) jeg spurte om dette, og hun sa at det bare er barna som går i samme barnehage de fotograferer. I fjor var det samme fotograf som kom og jeg husker en som hadde tatt bilder av barna med søsken som ikke gikk i barnehagen også.... nevnte dette.. men hun stod på sitt og sa at dette gjør de ikke..de må gå i samme bhg- Veldig synd da... skulle gjerne tatt bilde av de begge... Dere som har tatt bilder av barn med et så lite søsken hvordan har de sittet? noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå