ApriIbaby Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Vi skal ha ny...og har opplegg til sentralstøvsuger.... Hva bør vi kjøpe og hvorfor?
Libido- Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Da vil jeg anbefale sentral. Da går absolutt alt ut! Du slipper at fin støvet blåses ut i luften igjen. Du trenger å tørke støv så ofte og du får et mye bedre inneklima =)
bambi på isen Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Ville og tatt sentralstøvsuger,hadde det tidligere og savner den hver gang jeg støvsuger!! Anbefaler å ha av/på knapp på håndtaket da, det hadde ikke vi.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 om man har alergi anbefales sentralstøvsuger, vi hadde d før, 10 år siden el noe.. husker det tok masse plass, men jeg skulle gjerne hatt det igjen fordetom....
Gjest amandine Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Vi har en Cyclone E105 Og er kjempeglad for den! Den er stille, kraftig(mye kraftigere enn mamma og pappa sin uten at jeg vet hva de har) . Skjønner ikke at den tar mye plass, Cleopatra? Ikke vår iallefall. Nå lager vi nytt kjøkken, og kobler deler av gulvlisten til rørsystemet, så nå skal jeg feie smulene rett i suget og det gleder jeg meg til!
Gjest Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Jeg anbefaler også på det sterkeste sentralstøvsuger. MYE bedre enn en vanlig en, og en slipper å dra rundt på den dumme støvsugeren, hehe Lang slange er det også. Her rekker slangen rundt i hele huset. Ikke oppe da, men der har vi en kontakt til selvsagt amandine: sånn vil jeg og ha! Om vi skal ha nytt kjøkken en gang (ganske nytt hus/kjøkken), så skal vi og legge inn sånn ! genialt! Blir jo så masse smuler på kjøkkenet..hehe vet du sånn ca hvor mye det koster?
Endelig mamma!! Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Definitivt sentralstøvsuger. Bare velg en som det er litt kraftig motor på. Ikke gå for den aller billigste/ svakeste modellen, de suger ikke så bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå