Gå til innhold

noen som har gode råd angående vond rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, og har grusomt vondt i korsryggen. Kan ikke huske at jeg hadde det sånn forrige gang, men jeg hadde bekkenløsning de siste månedene. Har noen noen gode råd om hva man kan gjøre for å slippe unna de verste smertene?

Er dette dessuten kanskje bare en begynnelse på det som kommer de neste 8 mnd også kanskje? Isåfall bør jeg kanskje komme meg på første kontrollen litt kjappere enn jeg hadde tenkt, og høre det er noe hjelp å få av helsevesenet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har, har hatt det sidne jeg var på vei med førstemann, nå er jeg på vei med 2 mann, har trent yoga siden da !! og det fungerer kjempebra, er en stund siden nå da, vært treg siden det varierer til tider og jeg ikke har hatt vondt, + at det er vel noen øvelser man ikke skal ta når man er gravid, du finner masse på biblioteket, til og med på youtube, har lastet ned noen få, + musik,lykke til har hatt det i flere år, hvet hvordan det er , men det virker, !! legen og veldig positiv til det, !!

+ at det er deilig trenging, man blir opplagt av det, ikke svett og sliten hehehe, deilig å gjøre på kvelden til noe go rolig musikk..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...