Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg har en slags hevelse på ytre-kjønnsleppe helt nede vet kjedeinngangen. Hvet ikke hvordan jeg kan beskrive det, men mer som om når en er bitt av en mygg og får et STORT myggstikk. Bare dette er jo ikke noe myggstikk da. Det bare minner om det. Noen som vet hva dette er??? Det svir/ klør litt. Sliter med mye utflod for tiden, er 6mnd på vei så det har kansje noe med dette å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hve er kjedeinngang?! Er det der man putter inn kjedene når man ikke har dem rundt halsen?!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 drit i da.. Konsentrer deg om spm i seg selv og ikke hordan det er skrevet.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg vet akkurat hva du mener. Har hatt det før, mange ganger. Det klær, ikkesant? Og er sårt? Har som oftest fått sånn når jeg har hatt sex. Men ikke alltid da. Så fikk jeg påvist Gardnerella, eller noe lignenede, og fikk en kur. Og har ikke sett noe til denne klumpen etter. Det er iallefall IKKE noe farlig, tror jeg da. Men har du ikke vært på GU etter at du fant ut at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 23:06 takk for ordentlig svar Ja det klør litt men mest når jeg har hatt utflod, ikke når det er tørt der nede. Jo, jeg har vert hos legen flere ganger pga dette men de har ikke funnet noe, har testet meg for alt mulig. Får bestille ny time og si jeg har en misstanke. Synest dette er enormt plagsomt for det er pokker meg ikke billig å gå til legen!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Uff. Så teit! Det er ikke billig nei, å gå til lege, men om du prøver å overbevise om at det har noe med svangerskapet og gjøre, får du timen gratis Jeg er sikker på at det er det samme som jeg hadde. Men den forsvinner og kommer tilbake, eller? Du har den ikke konstant?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Nei, kommer å går litt. Noen ganger klør det enormt og andre ganger kjenner jeg ingenting. Men jeg eier ikke sexlyst pga dette!! Har ikke greid ha sex på 2mnd. Frustrert over at legen ikke kan finne ut hva det er. Det må da komme av graviditeten, siden jeg ikke har hatt det før HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Okay. Du får sjekke ut, så får du høre om det er det samme som jeg hadde. Gardnerella eller noe sånt, het det. 10 dager med salve som jeg måtte sprøyte oppi skjeden, så var alt i velstand der nede etterpå Lykke til med underliv og fødsel )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Det skal jeg gjøre Takk for det, og takk for svar
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Hei Dette høres ut som åreknute, som ikke er uvanlig å få sp i slutten av svangerskapet. Det kan pulsere og være veldig ubehagelig. Ofte værre etter sex.Klør. Ikke pell - la det være. Forsvinner etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 Men den er der med utfloden, som er ikke normal... Kommer åreknuter av dette??
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #13 Skrevet 23. september 2009 Nei dette har ikke sammenheng. Økt utflod undersvangerskap er "normalen". Men er det svært mye utflod eller stygg lukt må du få det skjekket,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå