Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Er i uke 36 nå og lurer på om jeg skal begynne å tenke på den etterhvert?
Bibappelula <3 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Ja ville vel pakket den ca nå om jeg var deg Så er den iallefall klar! Drøyer'n litt til jeg da...er 30 uker nå..
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg pakka den i uke 32 allerede, hehe.. Fint å ha den klar i tilfelle :-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 hehe, ja kanskje jeg skal pakke litt i morgen da
Emma27 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg er 39+2 og begynte å pakke på søndag. Har huskeliste liggende klar og alltid rene klær, så det er bare å hive nedi når vi skal dra. Alt til babyen er jo pakket ned da. Så det er kun til meg igjen. Må handle inn litt store truser og en morgenkåpe denne uken også.. he he. Mulig jeg er litt treg, men for meg har det ikke være naturlig å ha alt klart så lang tid i forveien. Føler at ventetiden hadde blitt enda kjedeligere for meg da :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Er 37+5 (fullgåtte uker) og pakket ikke bagen før idag. Det var kun fordi jeg ble sendt på sykehuset for sjekk, og at det tilfelle ble igangsetting. Ellers hadde jeg vel utsatt det også til siste liten. Babyens stelleveske pakket jeg igår. Nå har jeg måtte pakket en del ut av bagen igjen da, som toalettsaker, men har lista klar, som jeg eller sambo kan følge når det hele starter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå