Gå til innhold

hva drømmer du om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kunne vært bedre i livet ditt? hva ønsker du for deg å din familie?

kan svare først eg :)

har det veldi fint, men alltids noe man ønsker ;)

-eg ønsker meg eit hus (større plass), vi bor i kjellerleiligheten til mamma til vi finner hus.så håper vi finner eit fint hus som vi kommer til å trives i :)

-fast jobb, er lei lærlingtida.

-ønsker meg 1 barn til, vil ikke ha enebarn.

-mer energi til husvask,trening osv etter jenta har lagt seg. blir fort sittande i sofaen.

eller kan eg tenke meg en god del penger på kontoen så vi kan spare/kjøpe noe fint og kjekt til familien, hytte på fjelle eller noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer er gøy å ha!!

Jeg drømmer om mange penger slik at jeg kan fikse ferdig huset vi bor i, og få alt jeg har lyst på der.

Har også drømmer om ei hytte ved sjøen og ei hytte på fjellet.

Det var de matrielle tingene da hehe..

Jeg er jo da lykkelig uten disse tingene, men er noe vi drømmer om da:)

Bortsett fra det så ønsker jeg meg at barna skal lykkes med de ønsker i livet. De trenger selvfølgelig ikke være best og bedre enn andre, men at de har det fint med seg selv og finner seg jobber og liv de liker. Ønsker oss mange gode stunder nå opp gjennom oppveksten til barna. Ønsker å få beholde helsa slik at vi kan ta oss godt av barna i framtiden og følge dem opp i skole og fritid.

Skrevet

Drømmer om å finne meg en jobb, og få råd til å kjøpe hus til meg og barna mine. :) Ellers har jeg det kjempefint egentlig, og har det jeg trenger.

Skrevet

Drømmer om å kunne kjøpe et hus med god plass og hage, ta bil lappen og kjøpe bil. Få en jobb med større stillingsprosent fast hadde vært noe.

Skrevet

Personlig: det er bare en ting jeg personlig ønsker....bli gjeldsfri så jeg en gang kan kjøpe hus i stedet for å leie.

For familien: At vi får et langt og fint liv sammen. At vi alle er lykkelige og har det godt. Og at alle oppnår de drømmer og mål de har satt seg i livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...