Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Vi er ikke sammen, har heller aldri vert men jeg vet hva som foregår bak lokkede dører i den gjengen. Kan jeg kreve at han skal ta en blodprøve? Og hva skjer hvis den er posetiv??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Så lenge han gjør det uten barnet tilstedet, får det vel bli hans sak. Hasj er jo ikke noe være i øyeblikket enn alkohol.....i lengden derimot, blir du jo gjerne godt sløv. Derimot hvis barnet er til stede er det en helt annen sak, er det ikke? Synes det burde unngås totalt, men om du har krav på blodprøve vet jeg ikke. Du bør vel ha en god grunn til det i så fall. Hvis han røyker så mye at han ikke blir i stand til å ta vare på barnet, så ville jeg vel tenkt på å anmelde forholdet...Nei, jeg ville gjort det. Etter en prat med bf kanskje...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Hvordan kan jeg vite om han gjør det når barnet er til stede når vi ikke er sammen?? Det er liksom det som er tingen, jeg kan jo ikke hvite det! Skal jeg våge å utsette barnet for det? Skal jeg gå å ta en blodprøve av barnet etter han har vert hos bf, la det gå så langt før jeg stopper ting?? HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Hvis passiv hasjrøyking kan testes på barnet, er jo det en utvei. Snakk med legen din. De som har røyket hasj kan jo testes uker etter at de har røyka og fremdeles positivt, så det er jo en mulighet. Kan du dra på en visitt utpå kvelden. Kanskje barnet "glemmer" kosebamsen eller noe så kan du komme med den helt uventet. Da ville du jo luktet det eller sjekka tilstanden hans. Hvor gammelt er barnet?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Han kan jo ikke vite hva som foregår når barnet er hos deg helt aleine, hvordan hadde du likt at han kom og krevde blodprøve av deg i hytt og pine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå