Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37, annengangsfødende og har i noen dager hatt skikkelig mensenmurring. Idag har jeg veldig verk i ryggen og masse kynnere som ikke gir seg. Noen andre med erfaring rundt dette?

Forrige fødsel startet nemlig med at vannet gikk....

Den murringen i ryggen må vel bety at noe kanskje skjer snart?Babyen festet hodet i uke 33.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det samme jeg nå i 2 dager, har roet seg litt her til morgen da... kan vel fint gå noen dager, men tror nok det betyr at livmora gjør seg klar :)

er selv 37+ 3 !

si fra om du merker forandring da :)

Skrevet

Ikke for å deppe deg ut, men jeg hadde vannavgang rett ved termin sist, har hatt symptomene dine siden uke 37, hodet festet siden før uke 33 og sitter her i 40+5...

Skrevet

Jeg har liggen våken i nesten hele natt med sterke sterke murringer, begynte til slutt å lure på om noe var i gang eller om kroppen nærmer seg...vel, stod opp og kom meg i bevegelse og det ble bedre. Kan være at siden hodet er festet, så er det tyngre for bekkenet om natten eller noe (for min del da). Kanskje å ligge lenge fører til murringer. Ikke vet jeg. Kan jo legge til at jeg var på modningsakupunktur igår, så det er klart at det kan spille inn. Hadde jo forsåvidt vært bra om man fikk noe igjen for behandling hehe !

Vel, jeg hadde ks sist, i uke 38+1, og hadde aldri disse murringene. Så det er nytt for meg også. I tillegg har jeg noen ekstremt kraftige kynnere, de gir seg liksom ikke. Uansett bevegelse BANG kynnere !

Jeg bare tnker at det fortsatt er tre uker til termin, så det får bare murre og murre. Alikevel innrømmer jeg jo at jeg i natt begynte å lure, det var såpass heavy at jeg tenkte: NÅ MÅ JEG HA NOE FOR SMERTENE !!!!

Skrevet

Jeg har også hatt det slik noen uker nå. Siden litt før uke 37 tror jeg. Er nå 39 fulgåtte uker. Har vonde maserier hver dag, har hatt dager der de er komt regelmessig med 5 min mellomrom hele dagen, men fremdeles ingen baby. Er også annengangsfødende. Så kan nok gå en stund med disse ja.. Virkelig frustrertende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...