mine trillinger Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg har fått vite at jeg venter trillinger og blei sjokkert...nå er 13 uker på vei.. hva bør jeg gjøre om dagen har fåt noe rå fra leger de sier at bør ta det medro og kan henne sykehus besøk ca 2 uker etter vært vil gjerne vite om hva har dere opplevt... Men det jeg lurer på om det er noen andre trllingmammaer her? Jeg vet det er tidlig enda men jeg vil gjerne vite hva jeg har krav på, osv
gullgutten_min! Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 så spennende og gratulerer så masse!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 om du titter nedover på forumene så er det et "tvilling-trilling og friling forum" der er det nok noen råd å få sånn i tillegg til her
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 også glemte jeg selvfølgelig det aller viktigste GRATULERER; GRATULERER; GRATULERER
<3 Legoland <3 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg kjenner en som var gravid med trillinger :-) Den ene døde da den var 8 mnd.... Veldig tidlig fødsel.
mai mammaen til to Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 whitemood veldig lurt å skrive det da.... jeg vet om en som fikk trillinger i sommer. det går helt supert. de ble tatt med keisersnitt 6 uker for tidlig tror jeg det var. det var maks grensen på hvor lenge hun fikk gå med dem i magen. Den siste mnd eller noe var hun innlagt på sykehuset og måtte ligge mest mulig i ro.... jeg må si gratulerer til deg. det går nok veldig veldig bra.. du får nok god oppfølging med masse UL osv. hvil deg godt, det blir noen travle år fremover tenker jeg...
Gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 whitemood, kanskje bytte nick til badmood?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå