Gå til innhold

Årets sesong med "Da damene dro" var kjip...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye morsommere i fjor!

Og han derre fløtepusen av en tøffelhelt med den nydelige tapeten..

jeg dævvver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig jeg også. Var mye artigere i fjor.

Skrevet

Må rett og slett si meg enig her ja!

Forferdelig kjedelige mennesker de bruker i år. Eneste som kan være litt vittig, er faren til Yrjan og Yrjan. Ellers er det møkkjedelig!

Skrevet

Jeg ble så flau i går jeg! Han med tapeten er jo så snål!

Hvorfor ringte han og sa at nå skal jeg stelle meg og pusse tenner,så ringer jeg deg når jeg har lagt meg:) Haha,kunne ha ventet med og ringe til han hadde lagt seg da:) Og skulle ringe 06,40 igjen,hehehe:)

Skrevet

ja makan til fjott skal du lete lenge etter hehe...Oppfører seg som en liten fjortis jo!!!! I fjor fulgte de flere barnefamilier, er jo de som skaper morsomme episoder...

Skrevet

Enig, mye morsommere i fjor. Synes folkene på Husøya (var det ikke der det var filmet i fjor?) bydde mer på seg selv, de var mye mer spontane.

Skrevet

Helt enig, Han med den grusomme tapeten er det virkelig IKKE mye mann i. :-D

Skrevet

Huff, det er nesten stygt å si det, men jeg blir flau av å se på han jeg, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg:p

Skrevet

Hehe.. Jeg er så enig så enig..

Og hva var det han sa: nå blei hu overraska ja.. Hva mente han med det? Var det fordi han sa "i like måte" da hun sa at hun var glad i ham?

Og hvor mange ganger sier dere hade før dere legger på??

Skrevet

Han brukte alltid og si i like måte,men i går sa han gla ti dæ :) Og da ble hun overraska siden han sa det :)

Jeg var kjempe flau og klarte nesten ikke og se på.

Og med den kaka da,haha! Kunne ikke spise skrifta,måtte ha den og se på en annen dag :) :) hahaha!!!

Skrevet

Rart at tv2 klarer å bruke en hel time på dette "underholdnings programmet".. skjer jo ikke noe omtrent på det programmet..

Skrevet

Hadde han forresten omtrent aldri sagt til dama at han var glad i henne før, siden det var såå stort at han sa det i telefonen? Merkelig skrue:)

Skrevet

Hahahahahahaha! Seriøst?? Huff og huff..

Ja og den kaka da, han ble rørt til tårer og kunne ikke spise den.

Mange sære f olk der ute ja..

Skrevet

Enig. Utrolig kjedelig.Ufattelig kjedelige personer som er med i porgrammet!

Skrevet

Synes det var mye morsommere i fjor, men han fjortis/tøffelhelten som er med i år, kunne egentlig ha glidd rett inn i tett på tre :) han er jo kliss lik en sånn espen eckbo karakter. HAHAHA :D ler meg i hjel, at det går ann å være så patetisk. Tror egentlig det forholdet der har veldig godt ut av, at de kan være litt i fra hverandre :)

Ellers så synes jeg han Yrjan virker som en fornøyelig unge. Virket ikke som om foreldrene var så keen på å få flere unger der nei, tror de har nok med den aktive storsjarmøren de allerede har :)

Å så lurer jeg virkelig på hvor gammel er ho jenta som gikk med smokken i munnen midt på dagen?? ho som var så kresen i matveien, å foreldrene føyde seg etter alt hun sa. Tror de kan få ett stort problem med henne etterhvert som hun blir eldre.

Men men.....

Skrevet

Ja, jeg reagerte litt på hun som raser ved matbordet og drikker sjokomelk. Foreldrene sier heller ingenting! Det er det som er det verste. Hun kommer nok til å tøye enda flere grenser til foreldrene ja. Der er det hun som er sjefen tror jeg.

Skrevet

Ikke har jeg fulgt med den serien men den jenta dere snakker om er nok den jenta som er/var hjertesyk..... Da tror jeg som forelder at man gir litt slakke tøyler i forhold til mat, der du heller prioriterer at ungen er frisk å får i seg mat. Å i tillegg så trenger nok barn som er mye syk også den sutten som kos.

Skrevet

kan jeg se dette programmet på nett tv?

hvor i såfall?

Skrevet

Det tror jeg ikke at du kan, men det kommer i reprise i helga, men forstår ikke at du gidder!

Skrevet

Ok, er på hytta uten tv i helgen, så da får det bare være. Har ikke sett mer enn to episoder av forrige sesong, så er ikke så veldig inn i det ;-)

Skrevet

Mye kjekkere sist sesong ja. Det er jo ingen "handling" egentlig denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...