Gå til innhold

Utrolig utur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære dro i dag på tur og kommer hjem torsdag. Jeg er hjemme med en på 3, en på 9 mnd og en hund. Dette skal normalt gå helt supert. Han jobber skift, så jeg er vant til å være alene med barn og hund og det er null stress.

Så til uturen. Ikke bare er yngste syk, men det er hunden også!

Vi bor i 2 etasje i en blokk og jeg har en hund med magesjuke og spysjuke!

Han sitter nå på verandaen, men det er masse vind, kaldt og ukoselig. Har vært ute med han to ganger etter at barna sovnet (rett uten for oppgangen, borte i 3 minutter), og det rett og slett renner ut av baken hans. Jeg kan gå ut med han et par ganger til, men hva f skal jeg gjøre i natt?

Synes ikke helt om at han må tilbringe natten på verandaen, men vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Har alt måtte vaske gulvet også for å si det sånn.

Jeg kan ikke sitte oppe hele natten for å løpe ut med han heller. Er hjemme med minsta, men siden jeg nå er alene er jeg nødt til å være litt oppegående.

Hva ville dere gjort? Skal jeg lufte han som best jeg kan og la han være inne? Risikerer da å måtte vaske hele huset imorgen. Orker egentlig ikke den stanken og ekkelheten dette med bringer. Eller skal jeg fremdeles lufte han så godt jeg kan og la han tilbringe natten på verandaen?

Kan legge ut noe han kan ligge på og litt aviser...

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags rase?

Er det en liten eller mellomstor hund hadde jeg helt ærlig dratt ut i butikken og kjøpt en pakke bleier i riktig str hvis du ikke har etter barna dine du kunne bruke.

Hadde dratt en truse over eller surret på litt tape så hunden ikke kunne rive den av.

Skrevet

Det er en schäffer, men det var egentlig ingen dårlig ide.

Husker engang jeg var liten og vi hadde en golden retriver. Hun fikk løpetid når hun ble passet av mine besteforeldre. Bestefar tok en herretruse. Stakk halen ut av gylfen og hadde damebind i. Jeg skal finne en av mannens gamle truser og feste en bleie i.

Tusen takk, da får han være inne i natt. Der redda du nok natta hans!

Skrevet

En schäffe er stor men rimlig tynn, så tror det bør fungere bra.

Både du og hunden vil nok få en bedre natt.

Send en oppdatering om hvordan det gikk da, he he!

Skrevet

Det gikk fenomenalt. Han så gansker rar ut selvfølgelig. Var forøvrig ikke noe i bleia. Var ute med han 0630 og da kom det heller ingen avføring. Virker som han er mye bedre i dag.

Nå har han fått frokost og så får vi se hvordan magen er når vi skal følge eldste til bhg om en times tid.

Tror alt er bedre i dag. Sov godt i natt også når jeg hadde hunden inne og ikke risikerte å våkne til dritt i leiligheten.

Tusen takk for ideen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...