Gå til innhold

blir så provosert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er flere her inne som har vanskeligheter med å bli gravide pga fedme..

de har fått beskjed fra legene sine om at de må trene spise sundt og gå ned i vekt før de får mer hjelp...

og alikevell så gjør de ingen ting! spiser usunne middager drikker sjokomelk og sitter på ræva hele dagen.

å så syter de over vekta si og at de ikke blir gravide... arg...

så gjør noe med d da for pokker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du med sikkerhet at de

1. Spiser usunne middager?

2. Drikker sjokomelk?

3. Sitter på ræva hele dagen?

Kjenner du alle personlig?

Og ja, vil gjerne ha et SERIØST svar tilbake.

Skrevet

Jaaaaaaaaa, sjokomelk er godt. NAM:))

Skrevet

HI:

Du er herved kåret til :

DAGENS TEITESTE INNLEGG

Skrevet

Må jo skjønne hi snakker om seg selv...

Skrevet

Hvordan kan en person bli kåret til et teit innlegg?

Forklar meg gjerne!

Skrevet

Jeg blir også provosert, ikke nødvendigvis i denne sammenhengen som du nevner, for det kan være MYE bak familiens fire vegger som man utenfor ikke vet om!

Men generelt sett blir jeg utrolig irritert og provosert når noen bare klager og klager over "noe" og ikke gjør noe med det, selv om løsningen ofte er åpenbar!

Har et eksempel... Vi var en vennegjeng som satt på Egon en gang for flere år siden. To av vennene mine bestilte en pizza med bernaisesaus ved siden av. Rett etter bestillingen kom sausen, varm og fin, på bordet. Maten ville jo komme tidligst 15 min senere. Så brukte de i allefall 10 minutter på å sitte og klage over at sausen kom for tidlig og ville bli kald før pizzaen deres kom.

Til slutt eksploderte det for meg... "Så GJØR noe med det da! Si det til servitøren at dere vil ha ny saus samtidig med pizzaen I STEDET FOR å sitte og syte!!!"

Enkelt og greit, ikke sant? Men noen er avhengige av å klage virker det som...

Skrevet

Det var veldig klønete skrevet, ser det nå hehe..

Kåret til å ha skrevet det teiteste innelegget da:)

Skrevet

Du siste anonyme her er typisk en person som jeg sikkert kunne irritert meg grønn over......

Skrevet

Hadde det vært så enkelt som å trene litt og spise litt sunnere så hadde det ikke vært noe problem..

Selv står jeg i kø for slankeoperasjon nå. Men jeg har allerede fått et barn og ble gravid på 1 pp..

Dessuten jobber jeg 100% stilling og jobber nok helt sikkert ganske mye hardere enn mange her inne.

Det er det som faktisk er litt kjipt med å være overvektig er at alle går ut ifra at man er lat. At man dytter innpå og bare soper inn trygd. DET er faktisk ganske skremmende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...