Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Det kan jo ikke være mulig, den ble jo satt inn for en uke siden! Men, fikk meg et sjokk når jeg skulle spise middag og absolutt ikke klarte tanken på å ta en bit av kyllingen. Ble kvalm av å tenke på å tygge den. Akkurat slik var jeg da jeg gikk gravid med datteren min og det gikk over rett etter jeg hadde født. Jeg er jo ikke gravid, selvfølgelig, det er jo umulig. Men herlighet så ekkelt det var å ha den følelsen!
Norwegian by injection Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jo, skjedde venninna mi. Hun hadde hatt sex ca.4 dager før den ble satt inn, egget ble befruktet og hun ble gravid. Dette var hennes 4.barn, men skjønte ikke at hun var gravid engang før uke 17, helt utrolig! Men hun fikk jenta si etter 3 gutter og var kjempe fornøyd.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Oi, spesielt. Skjønner godt at hun ikke skjønte hun var gravid før uke 17. Hun hadde jo akkurat satt inn spiral! Men bra at hun ble fornøyd da. Jeg hadde mens rett før jeg satt den inn da, så ikke mulig at noe egg har blitt befrukta her i gården før spiralen ble satt inn. Håper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå