3småtroll♥ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Datteren var på 5 (blir 6 i januar) har blitt så tynn! Hun hadde spisevegring som barn pga sykdom, men kan nå spise normalt. Det store problemet hennes er middag... Hun spiser sjeldent kjøtt, men liker fisk , poteter, grønnsaker og kan spise pølse og pizza. I dag hadde vi kyllingfilet, salat og baguetter til middag. Hun spiste da 3 biter av baguetten og det var det.... Spiser kveldsmat da og siden hun får mat kl.14 i barneh så tenker jeg at hun ikke er så sulten når vi spiser middag 4-halv 5, men jeg ser jo at hun blir tynnere og tynnere:( Hun har blitt testet for reflux, tatt bilder av mandler, tatt ultralyd av magen og har oppfølging 1 gang i året på sykehuset pga cøliaki og det er ikke noe fysisk galt med hennne. Vi prøver å ikke mase ang mat, men er ikke lett når hunn bare skrumper inn... Nå er hun ca 116 cm og veier 19,3 kg Ser jo at hun er mye tynnere enn jentene i barneh, men hva er liksom vanlig å veie i den alderen tro?
Emma&Adrian Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Datteren min er 6 år og veier 24 kilo. Hun er 126 cm
Gruffalo:-) Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jenta mi er nettopp blitt 5 år (august) og veier 19,8 kg. Hun er forøvrig 114 cm høy.
3småtroll♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Hvordan er de i kroppsbygning da? Lillesnupp var relativt god og rund som liten, men nå er buksene som er slik "slim" fra HM i str 110 hengete på henne enda jeg snurper inn strikken i livet... Søsteren har alltid vært tynn og det er jo greit, men reagerer jo siden hun blir tynnere og tynnere..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Eldste her ble akkurat 6. Hun er vel i ca samme lengde som jenta di(kanskje et par cm lengre) Hun veier ganske akkurat 20(eller bittelitt over nå vil jeg tro). Så hun høres ikke ut til å være så ulik jenta mi og hun er ikke tynnmen slank, det har hun vært hele livet. Hun har relativt normal benbygging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå