Gå til innhold

12+5 og gått ned 7 kg hittil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har opplevd det samme eller er det bare meg?

Jeg gikk ned 5 kg med nr 1 også, men da snudde det..... og gikk opp totalt 13 kg.

Når jeg var ferdig med svangerskapet veide jeg 5 kg mindre enn før jeg ble gravid.

Blir spennende om jeg fortsetter å gå ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii........ er 18 uker idag og har gått ned 9 kg. Har gått opp 900 gr de to siste ukene da så det begynner vel å snu her også..

Skrevet

Så deilig å høre at andre også går ned....

Jeg er en del overvektig så legen min har sagt at det ikke gjør noe.

Er det samme situasjon for deg?

Skrevet

Jepp ! har pcos, lurer på om jeg leste at pcos jenter ofte går ned i graviditeten? Men legen min var hyggligere enn din da, han sa at jeg burde ikke gå ned noe mer nå, måtte prøve å få i meg mat så vi begge fikk næring.. De første 3 mnd er det ikke så farlig da, da tar jo fosteret det det trenger uansett, men etter dette har det større næringsbehov for å kunne vokse..

Skrevet

Har magen begynt å poppe frem da? =)

Skrevet

Jeg fikk spm av foreldre på jobben om jeg var gravid fra uke 7.... så ja, magen kom fort....

Legen min sa det ikke på en ufin måte, bare jeg som ser på det litt humoristisk og vrir det litt... he he....

Legen sa jeg kunne bare fortsette å gå ned så lenge jeg spiste vanlig... Så det vil vel si at legen vil at jeg skal spise mer enn jeg gjør... for nå får jeg nesten ikke i meg næring. Og på toppen av alt så har jeg fått halsbetennelse så det gjør det ikke noe lettere....

Skrevet

Jeg er 12+4 og har også gått ned 6-7 kilo (ifølge vekta hjemme hvertfall). Var hos legen på mandag fordi jeg nesten ikke får i meg noe næring. Har hyperemesis og vært fryktelig kvalm, og nå byr all mat meg helt imot. Jeg er overvektig jeg også, men legen min sa at jeg ikke bør gå ned noe mer nå.. Forrige svangerskap gikk jeg ikke ned noe, men gikk bare opp 8 kilo til sammen likevel, men da var jeg nesten ikke kvalm.

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei og veier 4 kg mindre nå enn før jeg ble gravid. Forrige svangerskap gikk jeg ned 15 kg :-) Har man litt for mye, tror jeg bare det er positivt. Hvis ikke bør man passe litt på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...