Gå til innhold

Ikke kjent liv ennå

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18 +3 i dag og kjenner fortsatt ikke noe liv :( Er førstegangs da, men alikevel, merker jeg ingenting. (bortsett fra at buksene har blitt mindre ;))

Burde jeg tatt en sjekk eller vente på ordinær ul neste uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt!

Min svigerinne lå på ultralyd hun og jordmoren spurte om hun hadde kjent liv ennå.

Noe min svigerinne ikke hadde gjort.

Jordmoren peker på skjermen og spør henne igjen.... kjenner du ikke baby`n bevege seg....

Det de alle 3 så var en baby som "danset" rundt inne i mors mage... Men min svigerinne kjente fortsatt ingenting.

Når skal du på ultralyd?

Skrevet

Jeg kjente faktisk første tegn til liv da jeg gikk med nr.1 da jeg var 18+3. Har hørt at man kan være over uke 20 før man kjenner liv og. Jeg skjønner deg godt om du er engstelig, det er jo virkelig noe man gleder seg til, å kjenne babyen bevege seg inni magen :) Om du ikke klarer roe deg, kan du jo høre om du kan få høre hjertelyden, men jeg er sikker på at alt er i orden, det er jo bare en uke (lett for meg å si) til ul. Noen kjenner liv tidlig, andre sent. Selv er jeg annengangs og gleder meg selvfølgelig og masse til å kjenne liv, er i uke 13 om 2 dager :)

Skrevet

Næss, det er da vel vanlig det vel... Jeg har kjent liv siden uke 11 (bobling)og er 18 uker idag og kjenner milde spark nå,har gjort det i ca to uker.. Førstegangs jeg og men det er jo så individuellt når man kjenner noe.. Alt er sikkert som det skal, tror det er rundt denne uken de fleste begynner å kjenne noe.. legg deg ned og kjenn ordentlig godt etter, kanskje du kjenner noe likevel?

Skrevet

Jeg er 2.gangs og er 19+4 idag:)

Begge gangene har jeg har morkaken ytterst , og dette medfører at det tar lengre tid før du kjenner liv. Det er ikke farlig:) Kan godt være at det er det samme med deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...