Gå til innhold

Hvor mye sover deres 1 åringer på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her våkner vesla kl.06 hver morgen. Det har hun gjort i ett halvt år. Og det er ikke mulig å snu døgnet så det har vi gid opp for leeeeenge siden.

Etter å ha begynt i bhg så sover hun nå bare en lur på 1time og tar derfor kvelden kl.18-19. Da er hun helt ferdig.

Når står deres barn opp? Hvor lenge sover de på dagen? Og når tar de kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille blå (11 mnd) våkner også i 06-tiden hver morgen.. Det har han gjort siden han var en 4-5 mnd. Men han er allerede trøtt igjen etter et par - 2,5 timer, og da sover han gjerne til kl 10. Så våken i èn tre timer til, og sover han nok en blund på halvannen time. Og da er han våken fra ca halv tre-tre (senest) til i sju-tida :) Stuptrøtt :)

Vi har ikke prøvd å snu døgnet da! Selv om det har vært irriterende tidlig noen ganger :P For jeg har hele tiden visst at skole/jobbhverdagen har vært rundt hjørnet, og nå har jeg alltid forelesninger tidlig om morgen og må kjøre hjemmefra i halv åtte-tida. Og når pappan snart er ferdig med permisjon sin, må også han kjøre hjemmefra samtidig. Såh :) Er nok heller vi som må bli flinkere å legge oss tidligere her i hjemmet ;D

Skrevet

Ganske likt her. Vesla våkner 0630-0700, sover ca 1,5 time på dagen og legger seg 1830-1900. Veeldig trøtt ved leggetid, men i grunnen ganske opplagt frem til det så jeg føler hun får nok søvn.

Skrevet

Kopierer bare svaret mitt fra den andre tråden jeg=)

Flisa er nå 11 mnd og sover ca 12- 13 timer på natta, og 2-3 timer på dagen (en blund om dagen bare). For å merke effekt av senere legging må man legge seint over en lengre periode, det har ihvertfall vi hatt god erfaring med her i heimen. Nå sovner hun kl 20- 20.30 hver kveld, og våkner i 9- tida hver morgen, pluss minus en halvtime. Digg!! Vi har også hatt god erfaring med å vekke henne fra blunden slik at hun er våken i minst 4,5 time før legging, gjerne oppimot 5 timer også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...