Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Tror den familien med far som kjører ambulanse hadde trengt et besøk av supernanny!! KJenner jeg blir irritert sånn ho minste styrer ved matbordet!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Kjenner jeg blir irritert på dem som alltid skal kritisere andre. Er du og din familie så perfekte da, frøken?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Tenkte på det samme som HI, altså.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Syntes det virker helt normalt, jeg. Men mennene er stusselige. Trist å se egentlig.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Enig med HI. Virker som om jentene gjør det de vil der i huset uten konsekvenser.. spesielt minstejenta. Virker vant med å skrike til hun får viljen sin.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 LOL.. dør snart av han gubben som savner dama si sånn.. Hade, hade, hade, hade, hade, gla ti dæ, hade, i lige måde, hade, gla i dæ å , hade hade, hade
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Nei, er ikke perfekt i det hele tatt. Men når jeg ser barn som får lov å gjøre som de vil og ikke hører etter når de blir snakket til, så tror jeg ikke foreldrene er konsekvente nok. Barna skjønner ikke et nei, fordi foreldrene ikke viser at de virkelig mener nei. Det nytter ikke å si nei og likevel la barnet fortsette på samme vis. Det er klart at et barn aldri vil høre etter hele tiden, og det er i deres natur å teste grenser. Men når jeg ser middagsrutinene til denne familien på tv, så skjer jo det samme hver gang. Jenta hyler og skriker og alt dreier seg om henne og at hun skal få alt akkurat slik hun vil. Hvis det er sånn de har det hver gang, så er det noe galt med grensesettingen! HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Hehe, ja han er litt søt han der ja...oppfører seg som en fjortenåring som for første gang skal si at han er gla i dama si:) søtt:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Jeg synes han virker litt "kort" jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå