to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 2,5 uke siden sist mens begynte. og nå bare så vidt synlig lyst rosa på papiret. trenger ikke truseinnlegg eller noe. var ganske mye friskt en gang på morran i dag. det var det meste. ingen menssmerter eller noe som helst.
N_79 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 hmmm jeg våger meg å tro eller håpe på dine vegne at det var en festeblødning Dette med tanke på om du har EL 14 dager etter TR da Vet du om du har hatt EL? Uansett LYKKE TIL
to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 litt usikker på om el testen var positiv på fredag. sist syklus ble på 5 uker pga jeg stresset med å få mens. men kan den gå tilbake til fire uker?
Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 selvfølgelig kan den gå tilbake til 4 uker;) kroppen kan være så rar! jeg tenkte også at dette kunne vært en festeblødning. Krysser fingrene for deg:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 håper jo men:) kan jo ha meg i kveld og tilfelle det er el hehe:)
N_79 Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Satse på at det er det da Krysser fingre og tær for deg Og ja som hun over skrev så kan kroppen oppføre seg rart hehe
påtjukken Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 kan jo vere el og da... viss du blør litt under el er du visst ekstra fruktbar:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2009 jeg får bare kjøre på hehe:) da har jeg holdt meg til annenhver dag ihvertfall:) gubben klager ihvertfall ikke hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå