Gå til innhold

Hva er "in" for tiden (men sko denne gangen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoutvalget mitt er til å grine av, spesielt nå som vintersesongen står for døra (eller regntiden som man vel kan kalle det her jeg bor). Jeg kan bare ikke ha høyhælte støvletter (utenpå bukser/tights) siden jeg da ser ut som.... ja ikke vet jeg. Det passer bare dårlig med kroppsfasongen altså. Ikke prøvd flate da, men finnes det ting som ikke er fullt av nagler eller ser ut som noe fra pretty woman?

Og så har jo buksene en tendens til å være bittelitt for lange og dermed suge til seg alt av vann, så sommerhalvåret er fint siden jeg da går med lave sko og kan lure kanten på buksa til med sokken (ikke utenpå buksa altså) uten at det syns så veldig.

Men hva gjør jeg i vinter da? Joggesko/tennissko/tøysko er jo ikke kult til alt liksom. Svart er kanskje fargen jeg bør gå etter siden hoveddelen av buksene mine er sorte (type "penbukser") og splitter ny, dobbeltspent halvpen vinterjakke er nylig innkjøpt. Eller?

Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg var gutt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ankelstøvletter er veldig in, kanskje det kan være noe for deg? Men det finnes støvletter uten hæl og nagler, er veldig in med sånne som rekker over knærne. Blir litt pretty woman det da kanskje? ;o/

Skrevet

Hehe, tenkte kanskje det (pretty woman altså), men jeg som bare tenker på pulehytte for tiden burde vel kanskje se på det som vel anvendte penger likevel? :oD

Men ankelstøvletter, finnes det uten hæl også? Føler liksom litt av stilen med hæl forsvinner litt når den som går med dem vagler som ei gås...

Skrevet

Haha...ja du får kjøpe deg noen skikkelige soveromsstøvletter. :oD

Finnes vel sikkert ankelstøvletter uten hæl, tror du ikke? Men øvelse gjør mester altså, har nesten bare sko med hæl på, går så fint atte. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...