Gjest Lusen Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Fikk høre hjertelyd i dag hos legen! :-) Endelig et tegn på at det er noen som lever inni her.. Gråt som en stukken gris av glede! UL er ikke før om 4 uker, men det blir vel enda bedre tenker jeg :-) Skjønner ikke hvordan de klarte seg i "gamle dager" uten disse livstegnene jeg..
Daydreamer 81 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 hei. Så koselig! Jeg fikk også høre hjertelyden i går. og har UL om 3uker. Det var så rørende! ... og meget spesiellt!! Godt å høre og få bekreftet liv der inne,...når en liksom ikke verken ser eller merker noe til graviditeten og babyen ellers ennå. Nå kan vi hvile og glede oss litt ekstra! Lykke til :-)
SivMaria Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg var også hos legen og hørte hjertelyden på mandag. Var kjempesspesielt! Mannen satt bare og glisa han, var nok veldig spesielt for han også, da fikk han sitt første bevis for barnet vårt i magen. <3 Og jeg grein, ble så letta over at det sto til liv inni der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå