Gå til innhold

Da er puppeoperasjonen vel overstått :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovte jo en oppdatering tidligere i dag.

3 dl fettvev ble sugd ut (mens jeg sov den søteste narkosesøvn), så det var ikke småtteri.

Brystet er gult, blått og lilla og kommer vel til å være slik en ukes tid. Og føler meg litt mørbanket, men sterke smertestillende holder alt i sjakk, så har ikke vondt. Men er nokså groggy i hodet og passe trøtt, så det kjennes ut som jeg nettopp er kommet hjem fra en litt for sen og fuktig natt på byen.

Men, det beste er, at selv om det er litt hevelse på det opererte brystet så ser det så mye penere og jevnere ut. Så det ser kjempebra ut selv om jeg ikke har noe innlegg på det som før var det minstre brystet.

Jeg er så lykkelig at jeg har grått av glede flere ganger i ettermiddag.

Jeg gråt da kirurgen fortalte at alt var gått fint, jeg tutet da mannnen sa at det så kjempeflott ut allerede, og jeg måtte gråte litt da mamma sa at de så så nette og fine ut :-)

Og størstegutten min har vært så flink i ettermiddag ... jeg tror han har skjønt at mamma ikke har vært helt i form, så han har lekt så forsiktig med meg på sofaen, lest bok for meg, og strøket meg på kinnet og sagt "mamman min e snill". Lille herligheten min :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:) Gratulerer med nye pupper!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!!

Jeg har jo seff misforstått og tenkt at du (som "alle") skulle ha innlegg også og skjønte jo bæret... Men du har jo altså fått litt mer symmetri uten noe mer dill dall, ikke sant?

Tviler vel på at tårene blir færre etterhvert som du får vanlig farge og mister hevelser og sting (?) etterhvert, hehe. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd!

Skrevet

Hehe ... ikke så lett å få med seg hele historien bestandig.

Min startet med en brystbetennelse som ble så ille at den måtte opereres. Etter den operasjonen ble brystet veldig mye mindre enn det andre (d-cup på det store, b-cup på det som var betent).

Dette gav meg endel problemer, ikke bare var det en konstant påminnelse på ammingen som gikk lukt åt h%¤#, men ikke fant jeg klær/bher som passet, og jeg måtte ha masse innlegg på ene sida for ikke se helt skeiv ut. Det verste var vel selvtillitten overfor mannen min, syntes det var ekkelt både når han så dem og tok på dem.

Så i dag ble det andre brystet fettsugd, slik at de blir seende ut som to like store, helt normale snart 30 år gamle 2barnsmamma-pupper ;-)

Så for alle andre ser det vel ut som et par helt vanlige stor b-cup / liten c, men for meg er det drømmepuppene :-)

Er nok ikke ferdig med grininga, nei :-)

Skrevet

Gratulerer, det høres velfortjent ut! Og så nyydelig lite sjarmtroll du har også, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...