Gå til innhold

Noen som har startet på julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt?

Jeg har begynt så smått, når jeg har kommet over noe. Litt klær, tegnesaker og noen bøker :) Med over 30 gaver å kjøpe er det greit å spre utgiftene =) Dessuten er det greit å slippe å stresse rundt i hele desember =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg startet sånn smått under januarsalget...men har bare en 3-4 gaver i hus.Jeg begynner vel snart jeg også, kjedelig å få alle julegavene på en lønning.

Skrevet

Jeg har kjøpt 1 faktisk, til min mor. Må være tidligere ute i år enn jeg pleier siden jeg har termin i desember..Gjør vel unna i oktober og november tenker jeg..:)

Skrevet

Ja, har bestilt noen fotografbilder av barna som skal gis i julegaver i dag:) Ellers skal jeg og mannen på Kiel ferga i november så tenkte å gjøre unna endel der forhåpentligvis;) Så får vi ta turen til toysRus nærmere jul og handle inne til ungene i familien!:)

Skrevet

Har kjøpt til min lille søte niese, serien Den store hvite sangboken, og en leke fra vår putte, til sitt søskenbarn. Handlet til min svigermor, og har handlet til min svoger, og til min manns snille bestemor, hun har hatt stort ønkse om nye tepper til badet, og nye håndklær som passer til teppene. :-)

Jeg regner med at jeg ser ut som en elefant i desember så da er det greit å få unna en del gaver nå :-)

Ellers så har jeg fått gavetips av alle de andre i familien, så jeg har mulighet til å shoppe når som helst :-))

Skrevet

I morgen og ut helegn er det -50% på alle varer på Christiania GlasMagasin så tenkte å kjøpe litt der til de som ønsker seg det:)

Skrevet

Takk for tips - bare så synd at jeg syns de er så tomme på alle Chr GlasMagasin ( ihvert fall de jeg har vært i det siste)

Skrevet

har kjøpt noen ja..

bestilte klær til mine småsøsken igår, og har kjøpt de teltpakkene til søskenbarna.. ellers blir det vel fotokalendere til besteforeldre/oldeforeldre/tippoldeforeldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...