Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 jeg la på meg 7 kg under fødselen, å gikk ned 4 kilo dagen etter fødselen. har enda litt å gå ned da. er kommet meg ned til 57 kg men vill helst under 55. hørest sikkert ut som jeg er kjempetynn men er nok ikke det. er veldig lav. er bare 150cm. men jeg sliter litt. for de ekstra kiloene er bare rundt hofta mi.. ser skikkelig rar ut i grunn. ganske tynn mage store pupper mye kjøtt rundt hoften og helt normle lår..:S er det noen som har tips hvordan jeg kan ordne det??
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Trene, trene og trene. Også trene litt mer.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 ja det vet jeg:P men hvordan trening hjelper? jeg jogger og går tur veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Oj, hva slags fødsel var det, siden du gikk opp 7 kg under fødselen..? Slukte du jordmora?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 jeg mente undrer graviditeten:P uff.. er ikke bestandi så lett å skrive det man tenker:P HI
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Jeg merker vekta går nedover når jeg går raske turer eller jogger. Styrketrening er bra for å en fin fasong, men du går ikke særlig ned i vekt av det. Ellers har kostholdet også mye å si. Spis lite men ofte, som en baby. Vær flinkere til å velge f.eks grove produkter, det er mer mettende og du spiser dermed mindre. Spis frukt dersom du blir godtesjuk, og drikk smoothie i stedet for saft/brus osv. Da får du dekket behovet for noe søtt, men du legger ikke på deg av det:) Jeg har selv merket stor forandring bare ved å spise mindre men oftere, har gått 3 kg på 1 mnd nå. Og det er bra for meg å være, siden jeg ikke har hatt mulighet til å trene. Jeg har bare 3 kg til trivselsvekta min, og håper jeg klarer å oppnå det. Lykke til hi!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 tusen takk til 20.06 men er det noen spesiell trening jeg kan gjøre for å bli kvitt fettet rundt hoftene?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Bare for å være litt pirkete...Det er vel feil å si at man ikke legger på seg av smoothies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå