Gå til innhold

Feite mødre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at når du blir gravid er det liksom et "fripass" til å spise deg så feit du overhodet klarer i 9mnd? Du må jo kooooose deg må vite!

Har sett tendensen mer og mer de siste årene. Mødre med barnevogn er som oftest feite eller har meeeer enn nok å ta i.

Labber rundt(eller kanskje mangelen på labbing) i sprengte tightser og lar flabbe flyte utover for alle som ikke vil se.

Tenker på de stakkars mannfolka som en gang fant seg en smekker frøken som endte om som en hval. Og til de damer som sier: "Ja, men han sier han liker meg nå som jeg er litt mer frodig." Get real. Da hadde han funnet seg en frodig dame i utgangspunktet.

Nå mener jeg ikke noe galt om normalvektige, fint kurvede damer, snakker om de som er overvektige. Selvforskyldt vel og merke. Det var ikke sjokoladen sin feil at du este ut 30 kg. overvekt, det var din.

Det er mange av dem, bare se dere rundt etter barnevogner med etterslep.

Blir så glad når jeg ser noen normalt sunne mennesker som har barn.

Er det greit å ete på seg både den ene og den andre livstilsykdommen bare fordi man er gravid og skal bli mamma?

I samme slengen. Ja, man skal slutte å sminke seg og joggeklær er den nye uniformen etter at man har fisket fisken og lagt til kai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange tjukke kan være i kjempefin form, mens tynne folk kan være innfeite som faen. Så jeg syns du burde passa snavla di litt, folk må få være som de vil, og de fleste gjør da noe med det etterhvert. Man har annet å gjøre etter man har født enn å drive og shoppe klær. De fleste kommer jo inn i mange av sine gamle klær igjen etterhvert, så hvorfor skal man gidde å bruke masse penger på klær man bruker bare til man har gått ned?

Skrevet

Hahahahahahahaha

kan ikke noe anna enn å le av deg HI!

utrolig hva folk blir irritert over egentlig.

du er tydelig litt for oppheng i vekt ser jeg :P

ikke alle som har barbie kropp vettu.

Skrevet

Mener jo ikke rett etter graviditeten. Men ett år etter bør man ha klart å komme seg slik man var før. Har man vært tjukk hele tia er det jo hvertfall på tide og gjøre noe. Må vel rette deg i at jeg snakker ikke om normal vektige (folk med kjøtt på kroppen) men de som er tydelig overvektige!

Jeg vet jeg har rett og det vet du og!

Skrevet

Kjære HI.

Slå av pc'n.

Vask håret.

Gå ut og treff folk.

Skrevet

Mind your own freekin business, cow

Skrevet

Stakkars deg, du kan ikke ha det mye godt med deg selv.

Som oftest de som har problemer med seg selv om føler trang til å legge seg opp i andres problemer.

Håper du en dag får hjelp med ditt syn på andre mennesker, ønsker deg meget lykke til.

Skrevet

Hehe..jeg må le av deg. Sikker på at mannen din driver å puler på deg, mens han egentlig fantaserer om ei stor og deilig dame. Er faktsik ikke alle menn som liker tynne/slanke damer. Ellers så synes jeg du trenger hjelp av en god psykolog, siden du har så stor aggresjon mot overvektige mammaer. Er det ikke sånn at, hvis man hater/missliker noen, er man egentlig sjalu?? tror du er det jeg gitt*S*

Vil du prate om det?

Skrevet

haha... ingen tvil om at folk føler seg truffet.

Dette var på ingen måte ment som et innlegg der jeg øser ut av min sjalusi for overvektige kvinner. Tvert imot! Jeg har gjort en observasjon, intet annet.

Når det kommer til mannen min, er det faktisk han som kommenterte det til meg først. Begynte å legge merke til det etter det.

Men bli provosert, hat meg for meningene, si at jeg er sjalu, trenger psykolog o.s.v Virker mest som om jeg traff spikeren på hodet.

Har bedre ting enn å bruke livet mitt på dette, jeg bare finner det interessant i disse dager da vi er så fokusert på sunt kosthold og aktiv livstil at vektnåla bare kryper oppover på de fleste.

Om dere hadde litt mer selvinnsikt, hadde dere vært enige.

Men for all del, stikk hodet i sanden, er jo tydeligvis det dere har gjort hver gang noen holdt opp en persillekvast.

HI

Skrevet

Du må ha det vondt HI. Slapp av. pust inn...også ut...

Sikkert noe med deg som irriterer meg og. Store ører?, svær nese? Forskjellig str. på puppene? stygge tær? En skjønnsleppe som er større enn den andre? raper? promper?Stygge føfleker?celuitter?Dårlig farget/klippet hår? stygt navn? liten munn? øynene sitter for nærme/for lant fra hverandre?

eller rett og slett tror bare man er bedre og penere enn alle andre? eller egentlig fryktelig dårlig selvtillit eller ett sørgelig liv...for det det er kun den type mennesker som rakker ned på andre uansett hva du sier. Veit alle at baksnakking g drittkasting kommer av det. Så få opp selvtilliten din og få deg ett liv!!

Er man fornøyd med seg selv,er lykkelig og har ett bra liv....pleier man ikke å henge seg opp sånn i andre mennesker.

Skrevet

hehehe.. truffet og truffet^^ det er vel heller at folk reagerer på at du ikke er den skarpeste kniven i skoffen når du uttaler deg på den måten.

Du driver å disser folk som er gravide eller har blitt nybakte mødre, og samtidig snakker du om fokuset på sundt kosthold generelt oss kvinner. Er det en gang her i livet vi kvinner kan virkelig slappe av å komme oss etter det som har skjedd med kroppen, så er det jo under graviditet og etter fødsel. kvinner reagerer forskjellig etter å ha fått barn, og det er en grunn til at de fleste leger sier at det ca tar 2år før kroppen har kommet seg igjen og tilbake til normal.

Kosthold i seg selv er viktig å diskutere, men selv om du er "feit" så betyr det ikke i seg selv at den personen har et mindre dårlig kosthold enn en som er tynn. Jeg selv var jo et godt eksempel på det, jeg var en slask og spiste alt jeg kom over og ei venninne av meg trente 5 dager i uka og hadde et veldig strengt og sunt kosthold. Hun vil alltid være kraftig og jeg har alltid vært ei flis, men det er ingen tvil om at hun var mye sunnere enn meg på den tiden. Hun er sikkert det i dag også, men jeg har ihvertfall blitt mere nøye på næringsrikmat etter at vesla kom^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...