Gå til innhold

..hva er egentlig stripping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som kommenterer dette; jeg er nå to dager på overtid, lurer på når / om det er aktuelt. Smertefullt?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Stripping er tøying/strekking av livmorhalsen, etter det jeg har skjønt (altså at jm går inn og utvider den manuelt, hehe). Det høres jævlig ut, men har ingen erfaring med det selv. Jeg vil tro det er aktuelt rundt termin, når man allerede er moden og åpen :-)

Skrevet

I tillegg løsner jordmor på fosterhinnen fra livmorveggen(tror jeg). Hvordan dette oppleves er nok veldig individuelt. Jeg ble strippet første gangen og synes det var en smertefyll opplevelse. Ingen fødsel på en uke etter dette heller. ble forresten strippet ved termin.

Skrevet

Jeg syns det var inni helsikes vondt, og ingen får oppi der før jeg er godt på overtid og rimelig desperat. Fikk det når jeg skulle ha nr. 2 og det funket vel ikke noe videre heller.

Skrevet

Hei:) pratet med jordmor om stripping i går når jeg var der, og hun sa at sex er like effektivt som stripping... hun sa at man kan ha sex, men ikke røys deg opp etter han har sprutet sæden inn i deg!!!

Skrevet

hehe..så bra! Det hørtes jo vesentlig mer behagelig ut...;)

Skrevet

Ja er garrantert mer behaglig enn å bli tøyd å strekt i i underlivet jha :P hehe!! Så jeg skal heller gå for den siden det er like effektivt :)

Skrevet

ble strippet under fødselen pga lite framgang og stram livmorhals. da tok jm handa oppi og tøyde litt:p gjorde det samtidig som hun sjekket åpning.. syntes ikke det var vondt.. men ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...